Hej igen!
Jag kom på att den efterlysta astrologikursen faktiskt kanske redan finns på närmare håll än jag först insåg

. Kanske inte riktigt som du tänkt dig den, men ändå med viss potential. I forumkategorin
Astrologins grundbegrepp (
astrologins-grundbegrepp-f14.html) har jag samlat material från min hemsida Galaktiska Gondolen som vänder sig till nybörjare. Det är väldigt elementära saker om planeterna, tecknen, husen, olika aspekter, osv. Men det finns möjlighet (som ingen ännu utnyttjat) att ställa frågor och ta upp fördjupande resonemang – med andra ord: en lärarledd nybörjarkurs i astrologi på nätet!
Som sagt, kanske inte helt vad du har tänkt dig, men möjligheten att kommentera och ställa frågor gör att det hela kan fördjupas på en mycket personlig basis och allt efter önskemål och behov! Jag har inte tänkt på detta förut, men när jag nu grunnar på det så tycker jag det verkar vara en ganska bra idé!
Kolla gärna in forumkategorin
Astrologins grundbegrepp! Skulle vara roligt att höra dina synpunkter på den och på möjligheten att förvandla den till en astrologikurs på nätet.
Mats i det blå