Aktuellt datum och tid: ons nov 22, 2017 7:26 am

Sida 1 av 1 [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Veckans profil blir Månadens profil
InläggPostat: sön mar 18, 2012 11:18 am 
Site Admin
Användarvisningsbild

Hej alla!

Jag har nu fullbordat ett varv med ”Veckans profiler”. Under loppet av ett år har jag valt ut en känd person för varje vecka. Varannan person har varit en kvinna varannan en man. Så efter ett år finns nu 52 profiler, 26 kvinnor och 26 män. Det har varit väldigt intressant, spännande och lärorikt att tolka alla de här horoskopen och se hur fantastiskt astrologin stämmer in i varje enskilt fall.

Från början var det min förhoppning att det skulle bli ett utbyte av synpunkter och resonemang kring de olika horoskopen. Tyvärr har det blivit lite för sparsamt med kommentarer och diskussioner. Ändå är det många som har visat sin uppskattning av ”profilerna” och det känns roligt och sporrar mig att fortsätta.

Tolkningarna har samlats på en särskild webbsida, Kända personers horoskop, https://sites.google.com/site/kaendapersonershoroskop/, där de blir mer lättillgängliga och synliga än här på forumet. Kolla gärna den hemsidan!

Eftersom det innebär ganska mycket arbete att året runt göra en tolkning i veckan så har jag nu bestämt mig för att trappa ner till en profil i månaden istället. De nya tolkningarna – minst en per månad/soltecken – kommer också de att undan för undan överföras till webbsidan.

Jag kommer att fortsätta att låta kvinnliga och manliga profiler omväxla med varandra. Kanske inte lika strikt som under det första året, men det kommer i alla fall att vara min riktlinje vid urvalet. Ibland kanske jag kommer att välja ut mer än en känd person i månaden.

Så du är hjärtligt välkommen att följa Månadens profil här på forumet. Särskilt roligt är det om du också vill vara med och kommentera och ha synpunkter på horoskopen!

Allt gott!

Mats i det blå

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
 Sida 1 av 1 [ 1 inlägg ]