Aktuellt datum och tid: tis nov 21, 2017 3:45 pm

Sida 1 av 2 [ 16 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: stort sjätte hus?
InläggPostat: tor sep 19, 2013 8:03 pm 

Hej.
Följer med i ert forum och tycker det är intressant med astrologi.
Min man har ett gigantiskt sjätte hus som sträcker sig från slutet på lejonet ända till skytten, (astrodienst /placidus) metod.
Saturnus i lejonet, solen och Mercurius i jungfrun, Neptunus och mars i vågen och slutligen Kiron i skorpionen.
Acc. i oxen och född i jungfruns tecken.

Finns det någon som vill komma med en analys av det vore jag tacksam?
Ha det gott i höstrusket.

Med vänlig hälsning/Cast

Profil Skicka personligt meddelande  

Inläggsrubrik: Re: stort sjätte hus?
InläggPostat: fre sep 20, 2013 7:34 am 
Site Admin
Användarvisningsbild

Hej Cast!

Tack för ditt inlägg. Roligt att du följer forumet och är intresserad av astrologi. Det skulle underlätta om man såg horoskopet framför sig. Vill du uppge födelsetid och ort? Om han har ett "gigantiskt sjätte hus" kanske han är född norr om polcirkeln? I så fall brukar husen förskjutas kraftigt i horoskopet. Ibland är det då bättre att använda ett annat hussystem än de vanliga.

Sjätte huset står ju allmänt för sådant som arbete, hälsa, vardagsrutiner, plikter, ambition, hjälpsamhet. Många planeter här antyder att de här områdena är speciellt viktiga i personens liv. Han är förmodligen särskilt engagerad i något eller flera av dem. Antingen betyder arbetet väldigt mycket eller hälsan eller båda dessa områden - de hör ju ihop på många sätt. Säkert är han ambitiös och vill kunna prestera ett bra arbete eller också kanske det är viktigt för honom att sköta om sin hälsa exemplariskt. Kraven kan vara stora, kanske är överansträngning ett problem. Det kan finnas ett behov av att koppla av, att inte hela tiden känna prestationskrav. Saturnus i det här huset pekar på stor ansvarskänsla, Mars i tyder på en hög energinivå men kan också innebära t.ex. konflikter med arbetskamrater eller kollegor. Mycket beror på hur de olika planeterna är aspekterade till övriga planeter, så det är mycket lättare att säga något om man ser hela horoskopet framför sig.

Allt gott!

Mats i det blå

InläggPostat: lör sep 21, 2013 4:58 am 

Hej.
Tusen tack Mats!
Visst är det så att arbetet betyder oerhört mycket för honom. Jag kan nästan påstå att han identifierar sig med
arbetet.(Vill inte gå i pension) Men jag kan också se att hälsan får ta stryk.(hjärtsvikt, högt, blodtryck, fetma)
Hans data Född i Ljusdal 27 aug.-48 kl.20.30

Det finns ju olika hussystem. tex lika stora hus. Ja då blir ju husen i kartan något helt annat.Det är inte lätt att veta vilket som är mest fördelaktigt att gå efter. Vilket använder du själv?

Ha det gott!
cast

InläggPostat: sön sep 22, 2013 10:04 pm 
Site Admin
Användarvisningsbild

Hej igen!

Ja, det är som du säger, det sjätte (och då också det motsatta tolfte) huset är väldigt stort och med många planeter. Jag tänkte först att det kanske berodde på att födelseorten låg långt i norr (norr om polcirkeln) men Ljusdal ligger ju inte riktigt så långt norrut.

Bild
27 augusti 1948, 20:30, Ljusdal

Det tyder alltså, som sagt, på att arbete, prestationer, vardagsrutiner och sådant som rör hälsan spelar en stor roll i hans liv. Solen i Jungfrun i det här huset förstärker det hela och kan innebära att han identifierar sig med sitt arbete. Saturnus i Lejonet pekar, som sagt, på stor ansvarskänsla och också pålitlighet och allvar i samband med arbetet och säkert också på en stolthet (Lejonet) förknippad med arbetsrollen, med sina prestationer eller sitt kunnande. Solens konjunktion med Saturnus visar på självdisciplin i arbetet.

Venus i Kräftan i fjärde huset, som också härskar över Ascendenten i Oxen, visar ändå att också hemmet och familjen spelar en stor och viktig roll, att här finns en kärlek (Venus) till familj och hem (Kräftan, fjärde huset). Venus här tyder på en önskan och ett behov av att familjelivet är harmoniskt.

Med Ascendenten i Oxen bör han kännetecknas av lugn och stabilitet, även om Månen i Tvillingarna i det första huset speglar en mer nyfiken och aktiv, kanske pratsam och kommunikativ, sida.

Stämmer något av detta in, tycker du?

När det gäller hussystem, så blir skillnaderna normalt inte så stora vilket man än använder. Jag brukar själv använda Placidus system. Det är bara då födelseorten är belägen norr om polcirkeln som man kan behöva ta till lite speciella metoder. Annars blir husen alltför skeva, mycket värre än i detta fall.

Berätta gärna mer om ditt astrologiintresse.

Allt gott!

Mats i det blå

InläggPostat: tis sep 24, 2013 7:51 am 

Tack Mats.

Jovisst stämmer din analys Tack!
Han har dom flesta planeterna under horisonten och min tolkning av det är att han inte gärna visar sitt inre öppet. Hur skulle du tolka det?
Dessutom har han ovanför horisonten endast jup. och norra noden.
Vil du vara snäll och förtydliga det och att rent allmänt förklara dom tomma husens betydelse?
Hur vanligt är det med födelse och acs i samma hus?
Mitt intresse för astrologi började med att få en förståelse för mig själv???ha,ha! Jag har kvadraturer och opp. lite väl många enligt mitt tycke, vilket gör att jag känner mig "låst" så jag letar efter den magiska nyckeln som
passar alla låsen (fniss,nu var jag rolig).
Har man en gång börjat intressera sig för astrologi så är det ett ämne som man aldrig blir fullärd i kan jag tro.
Riktigt fascinerande! Förhoppningsvis ökar det också min förståelse för andra människor.

Allt gott!/cast

InläggPostat: lör sep 28, 2013 11:31 am 
Site Admin
Användarvisningsbild

Hej!

Ja, att nästan alla planeter är under horisonten, i den ”nattliga” halvan av horoskopet, tyder på att det inre spelar en stor och viktig roll i hans liv – den privata sfären, hemmet, familjen, den egna yrkesidentiteten, och också den inre själsliga sidan.

Det är intressant att han har den Norra månnoden i det tolfte huset, som också handlar om det inre och avskilda. Samtidigt är den, liksom Ascendenten, i Oxens tecken, som representerar sinnlighet och allt ”det goda” i livet. Att upptäcka livets goda i det avskilda, i den egna privata sfären – hemmet, familjen, arbetet, de dagliga rutinerna – tycks vara hans ”livsväg” (representerad av den Norra månnoden).

Att den motsatta Södra månnoden är i Skorpionen visar samtidigt på att det kan finnas en del negativa (och kanske självdestruktiva) mönster som kan behöva brytas. Det kan handla om misstänksamhet eller självanklagelser eller något liknande och då kanske i samband med arbetet eller den egna hälsan (sådant som hör till det sjätte huset). En utmaning för honom kan då vara att söka vända negativa mönster eller vanor till något mer positivt. Med Ascendenten (och Norra månnoden) i Oxen mår han säkert bra och trivs allra bäst i en naturlig och lantlig omgivning.

De tomma husen, som du undrar över, har alltid sin betydelse även om där saknas planeter. Alla hus befinner sig i något tecken (det tecken som är på ”husspetsen” eller början av huset) och varje tecken – och därmed hus – styrs av någon planet. Så är, i din mans horoskop, det åttonde huset i Skyttens tecken, som styrs av Jupiter (som dessutom ligger alldeles på husspetsen). Nionde, tionde och elfte husen är alla i Stenbockens tecken som styrs av Saturnus. Så de här tomma husen färgas av tecknen och de planeter som härskar över tecknen.

Ett annat sätt som de här husen (livsområdena) får betydelse är då olika planeter transiterar (passerar genom) dem. Därmed kommer fokus också på de här ”tomma” husen. Så de är allt med i spelet även om inga planeter uppehåller sig i dem. Kanske kan man rent allmänt säga, att de representerar ”lugnare”, mer okomplicerade, områden i livet, områden utan några särskilda inneboende eller ”medfödda” konflikter.

Jag förstår inte riktigt vad du menar med frågan ”Hur vanligt är det med födelse och acs i samma hus?”. Kanske du vill förtydliga lite vad du syftar på?

De kvadraturer och oppositioner som du skriver att du har i ditt eget horoskop innebär utmärkta möjligheter att växa och mogna som människa, så egentligen är det bra, även om det ibland innebär att det känns svårt (Säger en som själv har ganska jobbiga hårda aspekter i födelsehoroskopet: post565.html#p565 :D).

Javisst, nog är det som du säger, att man aldrig blir ”fullärd” i astrologi. Det finns hela tiden nya saker att lära! Och, ja, visst lär man känna och bättre förstå både sig själv och andra.

Allt väl!

Mats i det blå

InläggPostat: lör sep 28, 2013 10:33 pm 

Tusen tack Mats!

Du är verkligen duktig på att förklara på ett bra sätt så man förstår lite bättre.
Och visst stämmer det du säger om min man. Landet är där han hör hemma, tyvärr har han levt största delen av
sitt liv i Stockholm. Och tjänande är verkligen en viktig del av honom i många sammanhang.
Undrar hur Moder Teresas horoskop såg ut? Hon ägnade ju sitt liv till tjänande.

Det är lite lustigt men även jag är född den 11.
Har du någon hum om siffran 11? Eller det kanske vi skall lämna åt numerologerna att klura i.
Med födelse och asc. i samma hus menade jag, att som tex jag som är född kräfta också har asc där.
Jag har någonstans läst att man är "dubbelkräfta". Och det var det jag önskade få din åsikt om. Inte precis kräftan men rent allmänt.
Jag har krånglat mig igenom 12 huset, vilket var otroligt jobbigt.Men har nu kommit in i bättre "flyt".
Om jag inte är alltför besvärlig för dig får du gärna ta en titt på mig också. Analys mottages tacksamt!
11/7 1950 Borgå/ Porvoo Finland kl.2.45

Allt Gott/cast

InläggPostat: sön sep 29, 2013 7:07 pm 
Site Admin
Användarvisningsbild

Hej!

Roligt att det jag skrev stämde in på din man. Jo, talet elva sägs ju vara ett ”mästartal” och kan nog vara lite mystiskt ibland. För flera år sedan hjälpte jag min åldrade far till akuttandvården i Stockholm. Den visade sig vara inrymd just i den byggnad där jag en gång föddes, den 11/4 1946 (St. Eriks sjukhus/BB). Det var den elfte i elfte (11 november), vi fick turnummer elva och kom in till tandläkaren exakt klockan 11:11. Det låter helt otroligt när jag skriver det nu, men det var faktiskt sant! Jag upplevde det då som att ”någon” skojade med mig för att påminna mig om min födelse i samma byggnad ett drygt halvsekel tidigare. Jag hade inte varit där sedan jag föddes. Det hela stegrades för varje elva. Jag hajade till först när jag såg siffrorna på nummerlappen och tänkte på att det var den elfte i elfte och att jag var född där den elfte... Insåg att ”det här var något speciellt”. Men helt paff och förbluffad blev jag när jag såg att klockan inne hos tandläkaren visade på exakt 11:11 när vi kom in! Något fel på den onda tanden var det inte heller... :D

Ja, du har både Ascendenten och Solen i Kräftan i det första huset. Lite ovanligt är det att Solen och Ascendenten är i samma tecken. Dessutom har du ju Merkurius där. Tecknet blir förstås förstärkt och extra framhävt på så vis. Både det inre (Solen) och yttre (Ascendenten) speglas av samma arketypiska egenskaper – känslig, omvårdande, omtänksam, moderlig, mjuk, beskyddande, mottaglig och sårbar. Man kan föreställa sig att det innebär en slags ”helgjutenhet”. Det vanliga är ju annars att det är en viss kontrast mellan soltecknet och Ascendenten. Själv har jag t.ex. Solen i Väduren men Ascendenten i Fiskarna. Det blir lätt en inre konflikt – kan vara problematiskt att vara framfusig och tillbakadragen på samma gång, eller självhävdande och självuppoffrande! Sådana inre konflikter kanske du är förskonad från, men dina utmaningar och prövningar finns förstås där ändå, genom de kvadraturer och oppositioner som du nämnde.

Vi kan titta på ditt horoskop och resonera lite kring det om du vill. Fråga gärna om sådant som du vill ta upp och resonera om. Hinner inte försöka mig på någon djupare analys just nu. Men lovar återkomma.

Har du förresten hittat till min hemsida, Kända personers horoskop: https://sites.google.com/site/kaendapersonershoroskop/ Där kan du kolla tolkningar av många olika horoskop.

Allt gott!

Mats i det blå

InläggPostat: sön sep 29, 2013 9:50 pm 
Site Admin
Användarvisningsbild

Hej igen!

Ett exempel på en som hade Solen och Ascendenten i samma tecken är, såg jag just nu, Mahatma Gandhi. Som den icksvåldsförespråkare han var har han dem förstås i fredliga och balanserade Vågen. Se min tolkning av hans horoskop här: https://sites.google.com/site/kaendaper ... tma-gandhi

Jag glömde svara på din frågan om Moder Teresa. Hon hade Solen, Merkurius och Mars i Jungfrun, som står för tjänande (och motsvarar det sjätte huset). Hon hade dessutom Neptunus (som också representerar självuppoffring) i moderliga och ömsinta Kräftan. Tyvärr är det oklart vilken tid på dygnet hon var född, så hur hennes sjätte hus ser ut kan vi inte säga något om.

Mats i det blå

InläggPostat: sön sep 29, 2013 11:29 pm 

Hej

Jag kan berätta om en händelse om mig.
Det här var för några år sedan och vi hade bestämt att sälja husvagnen. Maj och juni gick och ingen köpare hörde av sig, så min man sa att det ser inte ut som om vi får husvagnen såld. Min kommentar var lugn, lugn
den blir såld. Så den 11 juli såldes husvagnen av mig som är född 11 juli till en köpare som är född 11 juli !!!!
För övrig händer mycket lustigheter som inte går att förklara i min tillvaro.hm....

Jovisst, får man läsa om kräftans känslighet, omvårdande, omtanke, moderlig, mjuk, beskyddande, mottaglig och sårbar. Vissa av dessa delar har jag absolut, andra inte.
"Helgjuten" säger du. Jag får nog dras med kontraster jag också, tycker jag. Kan tänkas att månen också vill vara med i leken.
Hur tolkas Uranus position? som om den också är på asc. eller hör den hemma i 12 huset?
Jag vill inte komma med några ytterligare frågor före din tolkning av mitt horoskop. Ser helst att det får vara som en "öppen bok" utan mina undringar.
Vem vet du kanske kommer med värdefulla guldkorn i din tolkning.

Ja, jag brukar ibland läsa om kändisar du har lagt ut.B.la var de om Olof Palme som var mycket intressant.
Gandhi har jag också tittat på liksom många andra. Fast det är rätt längesedan jag läste om dom.
Jag har någonstans läst om att Gandhi visste att han skulle bli mördad. Sant eller inte vem vet.

Tack än en gång.
Ha det gott/cast

InläggPostat: ons okt 02, 2013 6:28 pm 
Site Admin
Användarvisningsbild

Hej!

Med Kräftans tecken så betonat i horoskopet, så bör detta att bry sig om andra, och särskilt dem i den nära familjekretsen, spela en viktig roll i ditt liv. Där finns mycket känslor med i detta. Också Lejonet på den fjärde husspetsen visar på betydelsen av familjen, hemmet, traditionen och rötterna eller ursprunget. Kanhända är du intresserad av släktforskning?

Bild
Cast, 11 juli 1950, 02:45, Borgå, Finland

Med Solen (och Merkurius) i konjunktion med Ascendenten är du med all säkerhet en person med stark utstrålning. Säkert gör du ett starkt intryck på omgivningen, något som du nog också tycker om att göra. Samtidigt är Solen i kvadratur till Mars och Neptunus i Vågen i ditt femte hus för kreativitet och självuttryck. I positiv mening tyder det på en konstnärlig och skapande ådra. I mer negativ mening kan det kanske innebära en viss osäkerhet, dels när det gäller att hävda din ståndpunkt (Mars) och dels när det gäller din känslighet (Neptunus). Kanhända blir du ibland överväldigad av medkänsla med andra eller kanske finns en tendens att du känner dig som martyr i vissa lägen. Det behöver naturligtvis inte vara så i ditt fall, men horoskopet antyder att det kan finnas en tendens till det.

Solen formar också en ”quincunx” (uttala det den som kan) till Kiron i Skytten i ditt sjätte hus. Det kan spegla en svårighet eller ovilja hos dig att möta dina ”sår”, att det smärtar dig så mycket att du undviker att bearbeta dem. Du kan behöva ta hand om dig själv och hela dina sår. Det här mönstret förstärks en hel del av det T-kors som bildas av Saturnus i Jungfrun i det fjärde huset i kvadratur till oppositionen mellan Venus i Tvillingarna i det tolfte huset och Kiron i det sjätte. Det tycks som att det finns en tendens eller risk att du förlorar dig själv i din omsorg om dina nära och kära. Kanske kör du över dig själv för att undvika dispyter eller vara till lags? Eller kanske har det varit så tidigare, men att du nu med åren bättre lyckas med att också ta hand om dig själv?

Det ser ut som att du har en (kanske dold) konstnärlig begåvning. Venus både disponerar över och bildar en trigon till konstnärliga Neptunus i det kreativa femte huset (Venus ”disponerar” Neptunus eftersom den befinner sig i Venus´ tecken, Vågen).

Månen och Merkurius är i varandras tecken (”ömsesidig reception”) och stöder och färgar därmed varandra. Månen i Tvillingarna speglar nyfikenhet och behov av mental stimulans. Placeringen i tolfte huset antyder, tror jag, något av ditt intresse för livets dolda sidor (astrologi, numerologi och kanske också annat). Månen i tolfte huset visar på stor känslighet (och sårbarhet) och placeringen i Tvillingarna i det här huset ger bilden av en andlig sökare. Månen i tolfte huset kan också innebära en osäkerhet hos dig när det gäller dina egna – och andras – känslor.

Antagligen är du i stort behov av att få vara i avskildhet ibland. Meditation kan vara främjande, liksom också någon form av kreativ, skapande verksamhet där du får ett konstruktivt utlopp för dina känslor och ditt inre liv, och kan bejaka dina visioner och drömmar, representerade av den Norra månnoden i Väduren i det elfte huset, i sextil med din Måne. Elfte huset kan förstås också stå för vänner eller en grupp av likasinnade.

Du har många nära beröringspunkter med din man. Hans Venus (hans idealkvinna!) ligger exakt på din Sol och ni har era Månar i nära konjunktion med varandra, vilket visar på starka känslomässiga band och goda förutsättningar för en harmonisk relation er emellan.

Uranus, som du undrar över, är i tolfte huset men också i konjunktion med Ascendenten, dvs. den speglas såväl i ditt inre som i din yttre person. Placeringen i tolfte huset förstärker det jag nämnde tidigare om ditt intresse för den dolda sidan av tillvaron (Uranus representerar bl.a. astrologi). I ditt horoskop styr den Mån-disponerade Uranus ditt nionde hus för studier och vidgande av vyerna, och även ditt tionde för livsmål och strävanden.

Planetens yttre sida (konjunktionen med Ascendenten) visar på att friheten att uttrycka din individualitet är mycket viktig för dig och att du tycker om att möta omvärlden och dela med dig av dig själv på ditt eget speciella sätt.

Hoppas att du känner igen dig något i det här. Berätta gärna även om det är något som inte stämmer in. Det är också intressant för en astrolog att få veta. :D

Och ta gärna upp sådant som du kanske undrar över.

Allt gott!

Mats i det blå

InläggPostat: lör okt 05, 2013 5:22 pm 

Hej Mats!

Har försökt besvara ditt senaste inlägg av Din tolkning om mig men det verkar vara som förgjort.Har gjort två försök men det verkar inte vilja nå fram.Så nu skriver dessa testrader för att se om det når fram nu.

Ha det bäst/cast

InläggPostat: lör okt 05, 2013 7:12 pm 

Hej igen Mats.

Tusen tack för din tolkning.
Visst bryr jag mig om att andra har det bra även utanför familjen.
Traditioner är jag inte intresserad av, tycker traditioner är en plåga tex. jul. Ser det mest som nödvändigt ont dom gånger man inte kan undgå traditionerna.
Släktforskning har jag inte sysslat med. Det gjorde min bror så info fick jag den vägen.

Om jag är en person med stark utstrålning kan jag inte uttala mig om.Det får man nog fråga andra.
I större sammanhang (mycket folk) då är jag den tysta, avvaktande och iakttagande och har inget behov av att stå i fronten och basunera.

Visst är jag väldigt känslig, suger i mig folks känslor och stämningar som en gigantisk svamp.
Som yngre kände jag mig absolut som en martyr men har förhoppningsvis lärt mig att hantera den sidan bättre.

Kiron den sårade helaren. Jag är medveten om kirons betydelse och helande processen har jag jobbat med länge. Frågan är om det är från detta liv eller tidigare liv
som skall helas.

Visst förlorar jag mig själv i omsorg om andra det gäller inte bara dom nära och kära.Vem som är behöver hjälp ja då hjälper jag.Min man är också väldigt hjälpsam. Så det ligger naturligt hos oss.

Den dolda konstnärliga sidan skulle jag gärna vilja ha tag på.
Jag målar ibland men mest för att se vilka färger mitt undermedvetna "hämtar upp".

Visst är jag intresserad av dolda sidor även annat än astrologi. Fast astrologin är ofta nära i vardagen.
Andlig sökare, stämmer.

Behovet av enskildhet är stort hos mig.Behöver vara ensam för att ladda batterierna.

Vad trevligt att du tog upp beröringspunkterna med min man.Visst har vi det harmoniskt fast ibland kan jag tycka att vi är för lika i vissa sammanhang.

För övrigt är jag väldigt mycket omgiven av jungfrur, oxar och stenbockar. Man kan undra varför jag har så mycket "jord" omkring mig? träffar jag "vattenfolk"
någon gång ja då jublar hela jag, man kan säga att då "flyter" det.

Uranus och mitt livsmål??? Ja det ligger i det fördolda för mig, än så länge. Kanske Du kan belysa det ??

talet 11 - mästartal. Det har jag läst om men kanske det inte gäller alla som är födda dag 11 ? Läste att Assad i Syrien är född den 11!! Men, visst kan talet 11 även
visa den "mörka" sidan kan jag tro.

Tusen tack och Bamsekram/cast

InläggPostat: mån okt 07, 2013 6:27 pm 
Site Admin
Användarvisningsbild

Hej Cast!

Tyvärr krånglar det ibland när man ska göra ett inlägg på forumet. Men skam den som ger sig! :D

Det verkar som en del av min tolkning stämde medan annat inte stämde så bra. Det är svårt, tycker jag – och blir alltid ett visst famlande i mörkret – när man ska försöka ställa horoskop för en person som man inte vet så mycket om. Den astrologiska symboliken är mångfasetterad och samma planetpositioner och aspekter kan uttryckas olika av olika människor. Det finns alltid en individuell människa (eller händelse) bakom ett horoskop, och hur de olika ”energierna” hanteras beror helt på den personens egenart.

Så egentligen är det – tycker jag – konstigt att det stämmer in så ofta som det ändå gör! Det är betydligt lättare att ställa horoskop för personer som man känner eller vet en del om. Då kan man se hur de olika astrologiska faktorerna i horoskopet tagit form just i den personens liv (se mina tolkningar av kända personer: https://sites.google.com/site/kaendapersonershoroskop/ ).

Man förknippar vanligen Kräftan med traditioner, familj, uppväxt och rötter, kanske inte bara traditioner i form av jul och påsk och liknande utan överhuvudtaget.

Roligt att du känner att du vill ”ha tag på” din konstnärliga sida. Den finns där enligt horoskopet, så som jag beskrev det. Så hoppas du hittar denna skatt!

Uranus, som du undrar en del över, står för ett mer intuitivt uppfattande och för ett behov av frihet när det gäller att tänka och vara. Placeringen i ditt tolfte hus stärker detta med det intuitiva hos dig. Trigonen till Jupiter i Fiskarna i ditt tionde hus tyder på förmåga att nå kanske något okonventionella mål i livet – kanhända handlar det om att nå fram till en mer intuitiv och okonventionell (Uranus) förståelse av livet och tillvaron (Jupiter). Uranus styr MC och ditt tionde hus i Vattumannen. Dessutom är den ju i konjunktion med din Ascendent, så utan tvekan är Uranus en viktig planet i ditt horoskop!

Allt gott!

Mats i det blå

InläggPostat: tis okt 08, 2013 8:19 am 

Hej Mats.

Jag tycker faktiskt att Du vara riktigt bra på att tolka mitt horoskop.Tack!
Jag förstår att det är roligt att få respons på tolkningarna så det var det jag ville ge dig.
Du har dessutom en förmåga att sätta ord på tolkningen som är väldigt tydlig och följsamt.
Jag tycker att du har en förmåga att "läsa det finstilta" i horoskopet.Kan tänkas att åratal av tolkningsövningar har lett fram till det.
Hur länge har du hållit på med astrologi? Hur väcktes det intresset?

Ha det bäst!/cast

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
 Sida 1 av 2 [ 16 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa