Aktuellt datum och tid: sön apr 22, 2018 12:55 am

Sida 1 av 1 [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: STRULVARNING!
InläggPostat: tor jun 04, 2009 3:12 pm 
Site Admin
Användarvisningsbild

Vill varna för att det kan komma att bli en hel del strul med forumet den närmaste tiden. :? Jag har fått veta att det måste uppgraderas/konverteras till en ny form.

Informationen om hur det hela ska gå till är tyvärr inte den bästa. Så hur det kommer att gå är ett stort frågetecken för mig...

Om jag uppfattat det rätt, så får det nya forumet en ny webbadress (url), och jag hoppas verkligen att den nuvarande adressen kommer att hänvisa vidare till den nya.

Det hela blir en slags död/återfödelse-process som känns ganska oviss att gå igenom... Vi kan bara hoppas att forumet återuppstår i förnyad glans :D .

Det nya forumet kommer att se annorlunda ut (hur har jag ingen aning om). Innehållet i det nuvarande forumet (medlemmar, inlägg, bilder, länkar, osv) skall - på något mystiskt vis - överföras till det nya forumet. Hur det lyckas och hur mycket strul det kommer att innebära återstår att se. Det utlovas i alla fall att det gamla (nuvarande) forumet inte ska raderas förrän allt överförts till det nya och alltihop fungerar som det ska. Vi kan ju alltid hoppas på det.

Jag kommer att genomföra uppgraderingen/konverteringen någon gång under de närmaste dagarna (kanske redan idag, Vädur som jag är :D ). Det blir till att blunda och trycka på "uppgraderingsknappen" och hoppas på det bästa... :shock:

Ber också om överseende den närmaste tiden efter den stora förvandlingen. Administreringen av den nya forumformen lär skilja sig en hel del från det nuvarande och det kan ta lite tid för mig att sätta mig in i allt!

Hoppas vi ses på andra sidan uppgraderingen! :D

Mats i det blå

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
 Sida 1 av 1 [ 1 inlägg ]