Aktuellt datum och tid: tis nov 21, 2017 4:42 am

Sida 1 av 1 [ 4 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Vill någon tolka mitt födelsehoroskop?
InläggPostat: sön jan 01, 2017 9:02 pm 

Hej! Jag hittade nyss mitt födelsehoroskop som min mormors syster gjorde på mig när jag föddes. Jag är nybörjare men nyfiken och skulle vara tacksam om nån vill göra en tolkning av horoskopet!

Jag har förstått att horoskopet är gjort på ett väldigt annorlunda sätt, och om någon hellre vill göra horoskopet själv i sitt favoritprogram så är jag född 8 november 1989 i Stockholm kl 06.13.

Mvh Linn

Bild

Profil Skicka personligt meddelande  

Inläggsrubrik: Re: Vill någon tolka mitt födelsehoroskop?
InläggPostat: lör maj 20, 2017 7:34 pm 

Hej Linn! Jag är ny medlem här och även jag mycket nybörjare på att tolka horoskop, men väldigt fascinerad av ämnet. Hoppas det är OK att jag testar lite med ditt horoskop efter de förutsättningarna :). En rolig möjlighet att kanske få feedback på sina försök av någon man inte känner sen innan, tycker jag.

Mitt första intryck är power, viljekraft, kompetens.
Är du kanske arbetsledare, chef eller en målmedveten egenföretagare?

Stellium med fyra planeter i Skorpionen, Mars, Merkurius, Pluto, solen + Lilith,
Mars och Lilith på ascendenten, Merkurius, Pluto, solen i konjunktion i 1:a huset.
Jag tänker att du nog bör uppfattas hyfsat "karismatisk" och en skicklig, kraftfull kommunikatör
som inger respekt. Mycket integritet och individualism. Kan var återhållen och privat
men ändå trevlig, charmfull i umgänge. Föreläsare?
Ett blixtrande humör om nån sticker upp...? Whooff!
MC i Lejonet. Chef :).

Stellium (4 planeter+ Vesta)även i Stenbocken, detta i 2:a och 3:e huset,
ger stor nog mental aktivitet parad med en viss "konservativ" attityd och noggrannhet, kanske till den grad att det
blir besvärligt och motverkar sig självt ibland. jobbar du med stora pengar eller finns det i familjen!?
Och tradition, rötter med Jupiter i Kräftan.

Men den kräftan med Chiron, och Ceres i + månen i fiskarna i 4:e huset visar eventuellt också på en stor känslighet,
sårbarhet, jobb med självkänsla och tillhörighet. Barndomsgrejor, mamma. Kanske lite i hemlighet under Skorpion/Vädurs(=1:huset)/Stenbocks-"ytan".

Batwoman som psychic healer?? ;);) Med ett par stortrigoner (tror jag) i vattenelementet, bör du vara intuitiv som sjutton, Mars i Kräftan
och Jupiter i Kräftan, Månen i fiskarna. Kanske också medial o liknande. Men det finns eventuellt en motsättning i dig mellan det oerhört kompetent materiella och denna andra, inre, andliga, sida. Medkänsla, idealism. Den är liksom både dit ursprung och ditt högsta mål och syfte och sanna kärlek i livet. Med dina erfarenheter från barndomen kan du hjälpa upplysa andra på nya, kreativa, originella sätt.

Okej, jag stannar där. Nu får du säga om jag är helt fel på det eller om något eventuellt stämmer. Det hade varit jättekul!
Och stort tack för denna möjlighet att öva mig!

Hälsningar Mathias

InläggPostat: lör maj 20, 2017 9:53 pm 

PS Kanske är du förresten mer "fiskmåne" utåt...? Vet inte om det stämmer men någon sa att månen präglar kvinnor mer i det avseendet.

InläggPostat: sön maj 21, 2017 12:52 pm 

PPS Klassisk musik...? Smygcellist...? OK, enough already;):).

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
 Sida 1 av 1 [ 4 inlägg ]