Aktuellt datum och tid: fre nov 24, 2017 8:16 pm

Sida 3 av 3 [ 34 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Re: Kan jag få hjälp med att tolka mitt horoskop?
InläggPostat: sön jul 14, 2013 2:02 pm 

Hej igen

Jag tack det vill jag gärna ha tack så mycket för erbjudandet! Här kommer hennes födelsedata :D

Född : 11.15 Linköping 12 juni 2003

Profil Skicka personligt meddelande  

InläggPostat: sön jul 14, 2013 2:06 pm 

Min dotter är född

11.15 i Linköping 12 /6 2003

InläggPostat: mån jul 15, 2013 10:16 am 
Site Admin
Användarvisningsbild

Hej Kicki!

Din dotter har Solen i Tvillingarnas tecken, Månen i Skorpionen och Ascendenten i Jungfrun. Det beskriver henne som en nyfiken, kommunikativ och mångsidig person (Tvillingarna), som också är mycket känslig, intensiv och dramatisk (Skorpionen), samtidigt som hon nog också kan vara ordningsam, flitig och noggrann (Jungfrun), kanske inte på alla områden och sätt men säkert på något område i alla fall.

Bild
12 juni 2003, 11:15, Linköping

De mest framträdande tecknen är Tvillingarna (med Solen och Venus) och Oxen (med Merkurius, Norra månnoden och Medium Coeli). Merkurius i Oxen tyder på att hon är stabil och eftertänksam i sitt tänkande – att hon vill tänka igenom saker och ting noga och grundligt. Att Merkurius är i konjunktion med Venus i Tvillingarna visar på ett vänligt sätt att uttrycka sig och kommunicera med andra. Det här förstärks dessutom av att Venus och Merkurius är i varandras tecken, så att de så att säga färgar av sig på varandra.

Många planeter samlas i det tionde huset (Solen, Venus, Merkurius, Norra månnoden och Saturnus), så din dotter kommer antagligen att vara mycket ambitiös och framåt när det gäller hennes mål i livet och hennes framtida karriär (tionde huset). Det är troligt att hon kommer att välja ett kommunikativt yrke, för det kommunikativa är väldigt starkt i hennes horoskop. Venus i Tvillingarna styr via Vågen det tredje huset för kommunikation där Månen befinner sig i intensiva och viljestarka Skorpionens tecken.

Hon kan nog vara ganska temperamentsfull och bestämd ibland. Kanske blir hon lätt irriterad när andra inte är med i svängarna riktigt (T-korset med Mars i kvadrat till Månen och Merkurius/Venus). Med Mars i Vattumannen kommer hon säkert att vara villig att kämpa för det hon tror på. Rikligt med energi, mod och förmåga till självdisciplin tycks hon också ha. Kanske finns en tendens till upproriskhet när saker går henne emot (Mars i konjunktion med Uranus).

Hon tycks ha en rik inre styrka och förmåga till optimism också i svåra stunder. Jupiter är i Lejonet i det tolfte huset och bildar en positiv trigon med Pluto i det fjärde huset för hem och familj. Fjärde huset i Skorpionen visar på starka och intensiva känslor och upplevelser under uppväxten. Att Pluto är i det här huset förstärker detta, liksom att också Månen är i intensiva Skorpionen. Så nog finns det gott om intensitet och drama i hennes känsloliv – något hon förhoppningsvis kommer att kunna kanalisera i positiva och konstruktiva banor. Det finns ett stort behov hos henne att känna en inre trygghet i sig själv och i sin nära hemmiljö.

Det här är några av huvuddragen i din dotters horoskop. Kanske känner du igen en del av det, kanske kommer en del av det att bli tydligare allt eftersom hon växer upp. I varje fall har hon ett spännande horoskop som visar på många intressanta möjligheter i hennes liv!

Berätta gärna ifall du känner igen henne något i tolkningen!

Allt gott till dig och din dotter!

Mats i det blå

InläggPostat: mån jul 15, 2013 7:52 pm 

Hej jag känner igen mycket :wink: Vill gärna höra om oss ifall du kan se det annars hoppas jag inte hon upplever sin barndom dålig, hennes största sorg är separationen som skedde för 5 år sen hon vil ha hela familjen vet det är viktigt för henne men vi har lyckats bevara en vänskap hennes pappa o jag så vi umgås på hennes jular och födelsedagar! Så hon har det bra. Hon är en viljestark och enorm positiv person och redan duktig i skolan fick stipendium i juni för bästa elev prestation och bra kompis, älskar henne enormt och hoppas hon får ett solskens liv för det är sån hon är själv.
Tack för en bra tolkning! :P

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
 Sida 3 av 3 [ 34 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3