Aktuellt datum och tid: lör nov 25, 2017 11:25 am

Sida 1 av 1 [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Aktuellt - maj 2011
InläggPostat: sön maj 22, 2011 5:47 pm 
Site Admin
Användarvisningsbild

Hej alla som besöker forumet!

Solen har just gått in i Tvillingarnas tecken, som kännetecknas av mångsidighet, nyfikenhet och kunskapstörst i största allmänhet. Sociala kontakter och kommunikation står i förgrunden. Det finns en ständig strävan efter nya upplevelser och nya kunskaper. Tvillingen är ungdomlig, vaken, snabbtänkt och läraktig. Lättsamhet och humor är kännetecknande. Det finns en förmåga hos detta kreativa tecken att se saker och ting ur flera olika synvinklar. Tvillingarna är ett maskulint lufttecken som styrs av planeten Merkurius.

* * *

Astrologi-Forumet har som synes genomgått en total "make-over". Med de nya förutsättningar som gäller kan jag inte längre påverka forumets utseende eller funktioner. Men kanske den här nya formen fungerar rätt bra ändå, eller vad säger ni? Lite irriterande kanske att "headern" (bilden högst upp) växlar för varje gång man öppnar forumet. Som tur är passar åtminstone några av bilderna in bra på temat astrologi.

Tyvärr kan jag inte längre lägga in olika saker, som månfas-gadgeten och de olika videoklippen som jag fogade till förut. Tala gärna om ifall ni upptäcker några konstigheter med det nya formatet. En massa äldre bilder har försvunnit från inläggen. Men jag har kvar dem på datorn och kommer så småningom - någon regnig dag kanske - att ladda upp dem igen.

Har också planer på att stuva om lite bland forumkategorierna, bl.a. lägga till en ny välkomstavdelning, där jag kan presentera forumet och kanske hela mitt "gondolpaket" :D och lägga ut lite länkar och sånt.

Forumet har fått en ny webbadress: http://astrologiforum.egetforum.se/ Så om du inte har ändrat bland dina Favoriter eller Bokmärken, så gör det nu! Än så länge dirigeras man automatiskt om till den nya adressen men förr eller senare upphör det.

Kolla gärna in den nya avdelningen "Veckans profil", där horoskopet för en känd person med aktuellt födelsedatum presenteras varje vecka! De senast presenterade är Audrey Hepburn, Donovan Leitch, Birgit Nilsson och Bob Dylan. Tre Oxar och en Tvilling. Trevlig läsning och kommentera gärna!

Vill passa på att hälsa forumets nya medlemmar hjärtligt välkomna - signaturerna viem, xrumsbhaxb, Vädur23 och loma.

Känn er alla välkomna och skriv gärna på forumet!

Lite forumstatistik: Vi är nu 68 medlemmar och har skrivit lite över tusen inlägg. Och fler ska det bli!

Ha en härlig vår och försommar!

Mats i det blå

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
 Sida 1 av 1 [ 1 inlägg ]