Aktuellt datum och tid: ons nov 22, 2017 7:11 am

Sida 1 av 1 [ 2 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Jaha... där kom det!
InläggPostat: sön maj 01, 2011 6:21 pm 
Site Admin
Användarvisningsbild

Hej alla Forumvänner!

Så kom då till slut den sedan länge utlovade uppgraderingen. Likt en orm som ömsar skinn har vårt forum åter ändrat utseende. Den här gången var det en påtvingad "uppgradering" som jag inte hade något inflytande över.

Det som från början var ett gratisforum har undan för undan övergått till att kosta pengar - mer och mer för varje år - om man nu inte, som jag har tvingats göra, nöjer sig med det allra enklaste: ett reklamfinansierat forum utan några extra finesser eller möjligheter att "pimpa" eller "kustomisera".

Nå, jag försöker ändå se så positivt som möjligt på förändringen. Allt har inte blivit fel. Visserligen försvann alla länkar och "widgetar" och applikationer och videoklipp, som jag hade lagt till, liksom den blå färgen "i undervattensläge" och visserligen kom reklamen - som jag hade betalat bort - tillbaka igen. Men forumets nya format känns ändå, tycker jag, rätt så behändigt och tilltalande. Min Mats-i-det-blå visningsbild är kvar :D liksom smilisarna!

Hoppas vi kommer att kunna trivas med det nya formatet och under de nya förutsättningar som gäller. Jag kommer att stuva om lite bland kategorierna - bl.a. införa en särskild kategori där jag presenterar forumet och hemsidan som det hör till. Där kommer jag även att ha länkar till olika sidor och bloggar i mitt "Gondol-paket" :D . När det gäller reklamen har jag en strategi som jag återkommer till.

Mer om detta senare!

Känn dig välkommen till det "nya" forumet!

Mats i det blå

Inläggsrubrik: Glömde en viktig sak!
InläggPostat: sön maj 01, 2011 6:30 pm 
Site Admin
Användarvisningsbild

Hej igen!

Jag glömde säga en viktig sak. Forumet har från och med nu en ny adress:

http://astrologiforum.egetforum.se/

Ändra ifall du har lagt till forumet bland dina favoriter! Under en övergångstid överförs man automatiskt till den nya adressen, men rätt som det är så upphör det. Så ändra nu! :)

Ha det bra!

Mats i det blå

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
 Sida 1 av 1 [ 2 inlägg ]