Aktuellt datum och tid: fre nov 24, 2017 8:24 pm

Sida 1 av 1 [ 4 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Galaktiska Gondolens horoskop
InläggPostat: fre mar 06, 2009 9:57 pm 
Site Admin
Användarvisningsbild

I den här delen av forumet har du möjlighet att få synpunkter på ditt eget horoskop - eller något annat horoskop som intresserar dig.

Om du har en bild av horoskopet kan du infoga den i ditt inlägg. Behöver du veta hur, kolla avdelningen "Hur gör man?", där jag förklarar hur man lägger in bilder. Har du ingen bild, kan du istället ange födelsetid och ort, så kan jag ordna med att lägga ut en bild.

Vill betona att det inte handlar om några fullständiga horoskoptolkningar utan bara lite mer allmänna synpunkter och tolkningsförslag från olika medlemmar. Det kanske är någon aspekt du undrar över eller någon kombination av planet och tecken eller hus. Alla är välkomna att ge förslag och synpunkter på de horoskop som publiceras!

För att få en liten början på det hela, lägger jag här ut horoskopet för min astrologisida Galaktiska Gondolen, som väl också kan avse det här forumet, eftersom de hör ihop. Vi behöver inte ta det så allvarligt. Meningen är bara att visa hur det kan gå till.

Bild
Galaktiska Gondolen, 20 oktober 2008, kl. 17:06, Skövde, Sverige

Så välkomna med synpunkter och tolkningsförslag! :D

Och framför allt, lägg ut egna horoskop som vi kan hjälpas åt att försöka tolka!

Mats i det blå

Inläggsrubrik: Re: Galaktiska Gondolens horoskop
InläggPostat: ons sep 09, 2009 10:19 am 

Hej jag undrar vad som menas med aspekter?
Jag är född 840714 kl 16.45 i Jönköping, jag har månen i vattumannen men känner inte riktigt att det stämmer in i beskrivningen, har det något med aspekterna att göra eller är jag helt fel ute? Vissa tecken kommer jag bättre överens med än andra, finns det någon förklaring till det eller är det bara en slump?..hade varit jättetacksam för svar :D

Profil Skicka personligt meddelande  

Inläggsrubrik: Hej Chillan
InläggPostat: ons sep 09, 2009 2:49 pm 
Site Admin
Användarvisningsbild

Hej Chillan och välkommen till forumet! :D

Jag ska försöka svara på dina frågor. Men först vill jag fråga dig om det är ok att jag lägger ut ditt horoskop i en bild här på forumet? I så fall börjar jag en ny tråd här som jag kallar "Chillans horoskop". Är det ok? Det blir lättare då, du kan se vad jag pratar om och andra som besöker forumet kan också vara med och ge synpunkter på ditt horoskop.

Det är väldigt mycket som samverkar med vartannat i ett horoskop. Aspekter, som du undrar över, är en viktig del i det hela och kan påverka hur planeterna kommer till uttryck i ens liv. Men det blir lättare att förklara om vi ser på horoskopet. Så jag inväntar klartecken från dig att få lägga ut ditt horoskop, så kan vi sedan alla hjälpas åt med synpunkter på det. Blir det bra?

Med vänlig hälsning,

Mats i det blå

Inläggsrubrik: Re: Galaktiska Gondolens horoskop
InläggPostat: ons sep 09, 2009 3:14 pm 

Ja absolut!
Är jättetacksam för om du vill göra det :D
Mvh Chillan

Profil Skicka personligt meddelande  

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
 Sida 1 av 1 [ 4 inlägg ]