Aktuellt datum och tid: mån nov 20, 2017 10:55 pm

Sida 1 av 1 [ 3 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Aztro-tolkning av Mats horoskop
InläggPostat: fre jan 28, 2011 7:06 pm 

Hej Mats! Det som dominerar i ditt horoskop enligt min något förtätade AZTRO-tolkning, är din trygga balans mellan SOL och MO samt det energikrävande storkorset mellan MA/SA i
Kräftan i kvadratur till SOL i VÄ och i kvadratur till Jupiter i VÅ, vilken senare är i opposition till din SOL.
Din strävan blir då att nå framgång i den tomma sektorn i Stenbocken. MA/SA i konjunk-
tion i Kräftans tecken ger då din starka, auktoritativa steg-för-steg energi, att ärligt prövande, nå fram mot makt- och inflytande i socialt liv och i samhälle.
----------
SOL trigon MO
Ett balanserat psyke får du genom denna förening av manligt och kvinnligt, och du har nog inga svårigheter att bli omtyckt där du verkar. Utan med ”frodigt” känslostarkt sinnelag är du en centralgestalt i partnerskap och vänskapsliv.

SO-MA Många splittrande intressen ”drivs” Du till av din otåliga energi. Men med en vilja och vitalitet som det sprudlar om, hävdar du dig med friskt humör i din omgivning. Och tar modiga och djärva initiativ till nya aktiviteter. Du känner för utmaningar och självständiga handlingar där du själv får styra och ställa, med din goda ledarförmåga. Men du vet att du ambitiöst och uppoffrande får jobba på, för att nå dina innersta mål.

SO-JU Rastlös, energisk aktivitet med en optimism ibland, över alla gränser kännetecknar nog dig i mångt och mycket. Du är lite av en ”self-made-person,” som självständigt tar initiativ, påbörjar egna företag där du själv vill och får bestämma över dina verksamheter. Ja, ungefär så visar tecknen.
Annat som astroanalysen ger, är att du har stora krav på dig själv att lyckas i samhällsliv och annat. Och ganska så otåligt önskar du bevisa din kompetens och betydelse i socialt liv.

MA-JU Du är den som vill nå framgång med högst egna, självständiga aktiviteter. Och du tycker därför du har oförtjänt otur ibland fast du arbetat så hårt och energiskt. Men när du är alltför optimistisk, ”tygellös och upprorisk” har du ofta inte lyckan och framgången med dig, trots att det känns som att allt ska gå som du vill.

JU-SA En extremt tålmodig och hederlig person är Du, som "utvalts" att förnya i gamla strukturer, på ett kvalitetsfullt sätt. Vid konjunktion eller opposition syns du ha en karismatisk magnetism i din ansamlade kraftstruktur. Två helt olika framgångsplaneter måste då samverka. Men Du måste arbeta under trycket av många plikter, och egna kärva krav, för att steg-för-steg gå framåt. Det är lite av omöjliga projekt du och andra som har denna aspekt, är igång med, och av besvärliga erfarenheter blir din karaktär fast och stark.

PL i LE trioktil MC i SK
Obeveklig kan du då vara när behov finns för att undanröja reaktionär elits maktspråk- och värden, som hämmar utvecklingen inom något område. Då är du hård i din övertygelse, men mjuk för de mänskliga behov som kan tillfredsställas genom en omvälvande handling. Och får kanske rätt uppskattning efter den obevekliga prestationen. Och ses som den resursstarka kapacitet som du innerst är. Länge kan du då utan framgång ha stött pannan i maktens cementerade murar. Så den sena framgång du kan få, är säkerligen välförtjänt, efter kanske många års besvikelser och konflikter inom något område. Men du har varit övertygad om att nå fram till din rätta position, förr eller senare. Och där vara något av en auktoritet och kompetent makthavare på någon nivå, eftersom du känner att du har denna folkliga rätt, bästa känsla och förnuft, att bestämma där ”på toppen.”
Vänligen Aztro

Profil Skicka personligt meddelande  

Inläggsrubrik: Re: Aztro-tolkning av Mats horoskop
InläggPostat: lör jan 29, 2011 5:10 pm 
Site Admin
Användarvisningsbild

Hej Aztro!

Välkommen som forumskribent! Och tack för tolkningen av mitt horoskop. Där är många träffsäkra formuleringar som jag känner igen mig i. "Splittrande intressen" är väldigt bekant. Så fort jag intresserar mig för något, så "splittras det upp" i olika delar som alla är lika intressanta... Överoptimistisk är jag också ofta. Tror att jag ska hinna med och klara av alltför mycket på en gång. Så nog blir det en hel del av "omöjligt projekt" över det hela... (Tur att jag är obotlig optimist då! :D).

För den som är intresserad så finns mitt horoskop i den här tråden: mitt-horoskop-t121.html

Det var intressant att se hur din tolkning blev, eftersom du väl har baserat den på dina "Aztro-tolkningar". För den som är intresserad av att "själv" tolka sitt horoskop med hjälp av dina texter kan vi rekommendera den nya webbsidan "Aztro - Bli din egen bästa astrolog": http://www.starsandherbs.se/aztro/index.htm

Tack, Aztro, för ditt inlägg och välkommen att skriva mer på forumet!

Ha det bra!

Mats i det blå

Inläggsrubrik: Ny webbadress
InläggPostat: sön jan 27, 2013 9:27 pm 
Site Admin
Användarvisningsbild

Hej!

Sedan ovanstående skrevs har webbsidan "Bli din egen bästa astrolog" flyttats till en ny webbadress: https://sites.google.com/site/blidinegenbaestaastrolog/

Kolla gärna in den!

Mats i det blå

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
 Sida 1 av 1 [ 3 inlägg ]