Aktuellt datum och tid: sön jan 21, 2018 6:47 am

Sida 1 av 1 [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Aktuellt på Forumet
InläggPostat: tor mar 05, 2009 5:19 pm 
Site Admin
Användarvisningsbild

Hej alla astrologiintresserade som hittat hit till Galaktiska Gondolens Astrologi-Forum! :D

Det är min förhoppning att ni ska trivas här och att vi tillsammans ska kunna göra forumet till en spännande och givande plats där vi kan utbyta tankar och funderingar om astrologi.

Syftet och meningen med det hela är också att du ska kunna vara med i diskussionerna och tankutbytet oavsett om du nyligen blivit intresserad av astrologi eller om du redan har avancerade kunskaper i ämnet.

Jag har just infört en del nya underavdelningar i forumet. Först den här nyöppnade avdelningen, som jag kallar "Aktuellt på Forumet", där jag berättar vad som är på gång och introducerar nyheter. Meningen är att bara jag själv postar i den här avdelningen, men alla medlemmar är naturligtvis välkomna att kommentera. :)

Ny är också avdelningen "Praktiska övningar" där det är meningen att vi ska samlas kring olika astrologiska teman och hjälpas åt att lösa uppgifter. Vår medlem Anders har lovat introducera en första uppgift så småningom. Jag tror det kan bli en rolig och givande del av forumet.

Ännu en ny avdelning har rubriken "Horoskoptolkningar". Där kan du få synpunkter från övriga forummedlemmar när det gäller förståelsen av olika saker i ditt eget horoskop - eller i något annat horoskop som intresserar dig.

Den sista nyheten är en avdelning som jag kallar "Caféhörnan". Den är tänkt som en plats där vi kan bekanta oss med varandra lite mer ledigt och småprata om allt möjligt. :)

Ganska mycket nytt på forumet, med andra ord! :D

Ändå vill jag puffa lite extra för avdelningen "Presentation", som har funnits med från början, men tyvärr kommit lite i skymundan. Det är trevligt om vi där vill berätta något litet om vilka vi är och om vårt astrologiintresse. Forumet blir mer personligt och levande då.

Kul också, tycker jag, om alla medlemmar laddar upp en "avatar", en bild, som syns i varje inlägg. Det kan vara en egen bild, ett foto eller något annat från den egna datorn (som min "Mats i det blå" -figur) eller en valfri bild ur "avatargalleriet" (kolla din profilsida).

Hoppas med allt det här att vi ska få till ett lite mer aktivt och levande forum. Framför allt behöver vi fler medlemmar! Så välkomna alla att vara med!!! :D

Kommentera gärna förändringarna och kom gärna med fler förslag!

Mats i det blå

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
 Sida 1 av 1 [ 1 inlägg ]