Aktuellt datum och tid: ons nov 22, 2017 7:18 am

Sida 1 av 1 [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Aktuellt - 2015
InläggPostat: tis feb 17, 2015 11:03 pm 
Site Admin
Användarvisningsbild

Hej alla astrologiintresserade som besöker forumet!

Bild

Från och med i år bryter jag traditionen att varje månad lägga ut ett nytt ”Aktuellt på Forumet” för månaden! En anledning är att jag har svårt att komma ihåg att sammanställa de här månadsrapporterna och att de ofta blir försenade. En annan är att det inte händer så mycket på forumet numera. Det lever sitt eget lugna och stillsamma liv och det är ingen större skillnad från månad till månad. En tredje anledning är att att jag det här året står inför en större flyttning, som kommer att uppta mycket av min tid och mitt engagemang.

Så vi får nöja oss med denna enda rapport det här året. Men det hindrar inte att ni alla ändå är välkomna att läsa och skriva på forumet! Här finns mycket intressant om astrologi, så botanisera gärna bland trådar och inlägg! I mån av tid kommer jag själv att fortsätta bidra med ett och annat inlägg men jag kommer inte att ha samma tid över till det som tidigare. Jag kan heller inte lova att svara på alla inlägg eller att kunna hjälpa till med alla horoskoptolkningar.

Men fortsätt gärna att besöka forumet och skriv inlägg! Jag tittar in då och då och kollar och kommenterar i mån av tid.

Ha ett bra år alla!

Mats i det blå

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
 Sida 1 av 1 [ 1 inlägg ]